Dag allen!
Ik volg al eventjes dit forum, dit is mijn eerste post dus ik zal me even voorstellen!
Ik ben Nick, 27 jaar, al van mijn 16e bezig met oldtimers. Momenteel bezig met enkele projectjes, zijnde een Suzuki TR500 racer, en in dit geval een Honda XL500s waarmee ik graag verre reizen zou maken.
(ben nu bezig aan een race tegen de klok, ik hoop ermee binnen een maand naar Italië te vertrekken) Daarnaast een Husqvarna Vitpilen 401 voor als die oude moto's weer allemaal in panne staan.

Bedoeling is om zo een dakar-inspired custom te maken die de lange reizen aankan en leuk blijft op de zand en in de modder, zonder moderne brol, moet wel period correct ogen.
Zo heb ik al een dakar setje gescoord bij Mike, en een heel net blokje bij Adje. Bedankt daarvoor mannen!

Ik ben nog op zoek naar een 23" voorspatbord van 1980 of later, omdat ik het 1979 spatbordje wat lullig vind in combinatie met de koplamp en het dikke tankje.
Is er iemand die er nog eentje op overschot heeft en kan missen? Eventuele ruil voor dit 1979 spatbord? Zitten wat verfchips in maar het spatbord zelf is goed.
Ik hoor het graag! Thanks!