Zoek HONDA XL600R Preload Fork Cap Adjuster Voor mijn * HONDA XL600R * PD03, bouwjaar 1983, met een voorvork van 39mm, ben ik op zoek naar een paar vorkkappen waarmee je de veervoorspanning kunt afstellen (handig van buitenaf). In het Engels staat dit bekend als de "Preload Fork (spring) Adjuster".
De bijgevoegde foto is slechts een voorbeeldafbeelding!
Bijlage:
tyly0164bg01-256kb.jpg [ 221.82 KiB | 5969 keer bekeken ]
Original XL600R:
Bijlage:
IMG_6231-256kb.jpg [ 128 KiB | 5969 keer bekeken ]
De vorkdoppen moeten nieuw zijn, zo goed als nieuw of in een zeer goede gebruikte staat. bied alsjeblieft geen schroot aan. (Ik neem het alleen als ik er voldoende compensatie voor pijn en lijden voor krijg.)
Vermeld de aanbiedingen met alle beschikbare data en de (bespreekbare) EINDPRIJS, d.w.z. inclusief verzendkosten, etc.
(Met "data" bedoel ik fabrikant, schroefdraadmaat met spoed en hoogte, afstelhoogte van de afstelling (mm), gewicht, materiaal (DIN), etc., etc. bedoeld.)
------------------------------------
Search HONDA XL600R Preload Fork Cap AdjusterFor my * HONDA XL600R * PD03, built in 1983, with a 39mm fork, I am looking for a pair of fork caps with which you can adjust the spring preload (conveniently from the outside).
The fork caps should be new, as good as new or in a very good used condition, ie. please do not offer scrap. (I only take it if I get enough compensation for pain and suffering for it.)
Please indicate the offers with all available dates and the (negotiable) FINAL PRICE, i.e. including postage, etc.
(By data I mean manufacturer, thread size with pitch and height, setting height of the adjustment (mm), weight, material (DIN), ect.)
------------------------------------------------
Suche HONDA XL600R Preload Fork Cap AdjusterFür meine *HONDA XL600R* PD03, Baujahr 1983, mit einer 39mm dicken Gabel suche ich ein Paar Gabelkappen mit denen man die Federvorspannung (bequem von außen) einstellen kann. Im Englischen wird das als „Preload Fork(spring) Adjuster” bezeichnet.
Die Gabelkappen sollten neu, neuwertig oder sich in einem sehr guten gebrauchten Zustand befinden, dh. bitte keinen Schrott anbieten. (Den nehme ich nur, wenn ich genug Schmerzensgeld dafür bekomme.)
Die Angebote bitte mit allen verfügbaren Daten und dem (verhandelbaren) ENDPREIS angeben, also inklusive Porto usw.
(Mit „Daten“ meine ich Hersteller, Gewindegröße mit Steigung u. Höhe, Einstellhöhe der Justage (mm), Gewicht, Material (DIN), ect. usw. gemeint. )