Ik heb 2 maand geleden een XL500 frame gekocht helemaal uit Overijsel

(woon zelf in provincie Groningen)
Net 5 minuten terug van ophalen

Zoals je ziet mankeerde er wel behoorlijk wat aan, en vooral...er MIST iets
Maar dit was niet zo erg, omdat ik al een motorblok had, dus het belangrijkste was er.
De achterbrug en heel het Pro-link spul was wel toe aan een verfbeurtje en er moesten wat onderdelen besteld worden.
Dus ik wezen schuren en verfen;
voor;

in de primer

na;

Het achterveertje; helaas geen voor-foto (beetje verf schilfers van plakband eraf halen op chroom, is al schoongemaakt)

Het Pro-link spul;
voor;

na;

schuur zoals altijd netjes opgeruimd

Het motorblok van een afgeblazen project; (frame stond niet op 10kw zoals beloofd door vorige eigenaar, dus kan er niet de weg mee op)

ja, het is een XR frame
ik heb vandaag het voorlamp kapje rood gespoten, ik zal hier morgen wat foto's van plaatsen
Nog te doen;
- zij kappen schuren en spuiten
- voor- en achterspatbord schuren en spuiten
- tank spuiten met verf en veelste dure benzine bestendige lak
- stickers kopen voor tank, kappen en achterbrug (iets vergeten?) en erop plakken uiteraard
- nieuw achterbandje kopen en erop zetten (voorband is nog redelijk)
- achterrem "verbindingsstaaf" nieuw draad op lassen en erop zetten (draad was kapot, net waar het veertje eindigde, vleugelmoer naar de filistijnen

)
- o-ring vervangen tuimelaar as motorblok
Onderdelen vervangen/aangeschaft;
Stofhoezen
Stofkeerring
Luchtfilterdeksel
Luchtfilter element
Voor spatbord
Motorblok
Carburateur
Uitlaat
Demper (open demper, dus lekker geluid

)
Vrijwel al het missende meuk was besteld bij johan verkennis te Heibloem, super gozer! Eerlijke gast met ook eerlijke prijzen
Bij het motor frame zat nog een extra uitlaat + wat andere zooi, en had zelf nog een andere kabelboom dus als je iets mist...
gr,
Lukas