Hallo allemaal,
Omdat dit mijn eerste bericht is zal ik me even voorstellen. Ik ben Evert, 19 jaar oud, en vorig jaar heb ik een mooie XL600R gekocht. Ik heb dit model altijd al mooi gevonden en uiteindelijk heb ik er een voor een mooi prijsje kunnen kopen. De motor was bijna helemaal origineel en zo goed als compleet. Het starten was wel even wennen maar inmiddels gaat dat heel goed. Omdat er een lichte tik in het blok zat heb ik hem afgelopen winter maar eens losgehaald. Dat was ook net op tijd want de bout waar de kettingspanner op scharniert was losgekomen en door de koppeling geraakt en toen afgebroken. Dat heb ik inmiddels gerepareerd. De zuiger en drijfstang waren ook niet lekker meer dus die moeten vervangen worden. De nieuwe delen heb ik inmiddels al in huis maar de cilinder moet dus nog geboord worden en de drijfstang moet geperst worden. Waar kun je dit laten doen? Ik kom zelf uit Lunteren dus iets in de buurt zou wel handig zijn. Omdat ik ook nog studeer bespaar ik graag op de kosten als het kan maar het moet natuurlijk wel goed gebeuren. Daarom dacht ik dat het beter is om dit te laten doen door een bedrijf die ervaring heeft met dit soort motoren. Ik hoor graag waar jullie dit soort werkzaamheden laten uitvoeren. Alvast bedankt!
Gr Evert
_________________ 1983 Honda XL600R 1987 Honda MTX SH
|